זכיות של תלמידנו במקומות הראשונים בתחרות מדענים ומפתחים צעירים

זכייה במקומות הראשונים בתחרות מדענים ומפתחים צעירים מטעם מוזיאון המדע וחברת אינטל.

זכייה במקומות הראשונים בתחרות מדענים ומפתחים צעירים מטעם מוזיאון המדע וחברת אינטל.

מבין כארבעים מתמודדים בתחרות היוקרתית השנתית של מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים התחרו השנה שבעה מתלמידי התיכון הישראלי למדעים ולאמנויות. שניים מהם זכו בשני הפרסים הראשונים: ירדן ליכטרמן על עבודתה אודות האידיאולוגיה הכנענית בעבודת התרגום של יונתן רטוש; ודני יוסקוביץ' על עבודתו העוסקת בקשר הגנטי בין מחלות הפרקינסון והגושה. קראו עוד על עבודות אלו ושאר העבודות שעלו לשלב הגמר בקישורים להלן.

תחרות מדענים ומפתחים צעירים בישראל היא תחרות ארצית המתקיימת כל שנה כחלק מאירועי שבוע המדע הלאומי החל בסמוך ליום הולדתו של אלברט איינשטיין (14.3). התחרות מציגה את מיטב ההישגים המדעיים והטכנולוגיים של צעירים מישראל. מתחרים בה פרוייקטים מקרויים – מחקריים והנדסיים – שבוצעו במהלך השנה האחרונה ע"י תלמידים מכל רחבי הארץ במסגרות שונות: עבודות גמר לבגרות, פרוייקטי גמר טכנולוגיים ופרוייקטים אישיים שונים. התחרות היא חלק מתוכניות המחקר והפיתוח של האיחוד האירופי, לעידוד הקשר ושיתוף הפעולה בין מדענים צעירים באירופה, ושל התחרות העולמית היוקרתית Intel – ISEF (Internatinal Science & Engineering Fair) בחסות אינטל. הזוכים בתחרות הארצית מייצגים את ישראל בתחרויות בינלאומיות למדענים צעירים באירופה ובארה"ב וזוכים במלגות לימודים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

ירדן ליכטרמן – זכתה במקום הראשון על עבודתה אודות האידיאולוגיה הכנענית בעבודת התרגום של יונתן רטוש; דני יוסקוביץ' – זכה במקום השני על עבודתו העוסקת בקשר הגנטי בין מחלות הפרקינסון והגושה. מבין כארבעים מתמודדים בתחרות היוקרתית השנתית של מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים התחרו השנה שבעה מתלמידי התיכון הישראלי למדעים ולאמנויות. שניים מהם זכו בשני הפרסים הראשונים: ירדן ליכטרמן על עבודתה אודות האידיאולוגיה הכנענית בעבודת התרגום של יונתן רטוש; ודני יוסקוביץ' על עבודתו העוסקת בקשר הגנטי בין מחלות הפרקינסון והגושה. קראו עוד על עבודות אלו ושאר העבודות שעלו לשלב הגמר בקישורים להלן. תחרות מדענים ומפתחים צעירים בישראל היא תחרות ארצית המתקיימת כל שנה כחלק מאירועי שבוע המדע הלאומי החל בסמוך ליום הולדתו של אלברט איינשטיין (14.3). התחרות מציגה את מיטב ההישגים המדעיים והטכנולוגיים של צעירים מישראל. מתחרים בה פרוייקטים מקרויים – מחקריים והנדסיים – שבוצעו במהלך השנה האחרונה ע"י תלמידים מכל רחבי הארץ במסגרות שונות: עבודות גמר לבגרות, פרוייקטי גמר טכנולוגיים ופרוייקטים אישיים שונים. התחרות היא חלק מתוכניות המחקר והפיתוח של האיחוד האירופי, לעידוד הקשר ושיתוף הפעולה בין מדענים צעירים באירופה, ושל התחרות העולמית היוקרתית Intel – ISEF (Internatinal Science & Engineering Fair) בחסות אינטל. הזוכים בתחרות הארצית מייצגים את ישראל בתחרויות בינלאומיות למדענים צעירים באירופה ובארה"ב וזוכים במלגות לימודים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights